الثلاثاء، 29 مارس 2016

كلمة بكلمة .............. بقلم المبدعه ‫#‏نادية_بدري_محمد‬



كلمة بكلمة رد عتابي .

وأنا من قلبي بحايل فيه

كان مستني اقول سامحني .

وقسوة قلبه باين عليه

كدبة عليه زود ألمي .

زود حيرتي وحزن وندمي

حتي الدمع غلبت اداريه

وانا ها ستغرب ليه

اللي حسبتة كل احبابي

ويصبح مري وكل عذابي

عمرة ما تصعب روحي عليه

..............
.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق