كلمة بكلمة .............. بقلم المبدعه #نادية_بدري_محمد
كلمة بكلمة رد عتابي .
وأنا من قلبي بحايل فيه
كان مستني اقول سامحني .
وقسوة قلبه باين عليه
كدبة عليه زود ألمي .
زود حيرتي وحزن وندمي
حتي الدمع غلبت اداريه
وانا ها ستغرب ليه
اللي حسبتة كل احبابي
ويصبح مري وكل عذابي
عمرة ما تصعب روحي عليه
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق