الخميس، 4 فبراير 2016

مالك يادنيا %%%بقلم الشاعر نادر المغلوب


مالك يادنيا 


.


مالك يادنيا بتئسى ليه ديما عليا


ماترحمينى وتسيبينى ولو شويه


أنا ال ياما صبرت فيكى...وإنتى ليه بترازى فيا

كرهت نفسى حرام عليكى...ماترحمى دموع عينيا

.........


.........

أنا ال ياما شيلت دمع...كان بيجرح ع الخدود

وأنا ال ياما كتير بضحى...وصبرى أبعد م الحدود

دا العمر راح ويا الزمن......وال راح منين يعود

دا كتير عليا

دا كتير عليا أقرب حبايبى يخدعوا وأقرب ما ليا

وأقرب ما ليا يضيعوا جناة إيديا

وداسوا على ضهرى إنحنى وهدوا فيا

والفرح إزاى أرجعوا والقسوه فاضله هى هى

.........

.........

أنا ال عمرى ما بشتكيكى...ولا إشتكيت ظلم الحياه

بس هدى أبوس إديكى.....فى اليوم بقول 100ألف أه

شيال حمول ولا يوم بقول يادنيا لا

ياريت أنول حبة فضول قبل الطريق يوصل خلاص لمنتهاه


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق