قالوا تربية ..قالوا تعليم
قالوا تربية .. وقالوا تعليم
ادونى أمارة ..اوفعل سليم
.............................
شوفت الواد دخل مدرستة
ومخبى سجارتة فى كراستة
قل اية وفاكرة شطارة
واقف على الناصية بنظارة
وبيمدغ وفى بقة لبانة
يا خسارة الهمة يارجالة
..............................
شوفت البت اهى بتتمايع
وافقة كمان مع عيل صايع
ولاخايفة من حد يشوفها
ما هو دة اصلو الجيل الضايع
..............................
ضاعت اخلاقهم يا خسارة
وأهى كلمة هقولها وبحرارة
يا خسارة عليكم يا خسارة
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق