لو كل يوم سقط .
بدل الشهيد عشرات ..
او علي جثثنا ياعرب .
داس العدو وفات ..
لا هنصرخ صرخه الم .
ولا هتسمعوا منا اهات ..
ولا يوم دموع الندم .
تنزل علي شهيد مات ..
ناويين نموت ياعرب .
وسلاحنا في ايدينا ..
وسلاحنا دا مش حجر .
دا عزيمه وايمان يقوينا ..
ويوم ماشهيدنا يقع .
بيموت كده واقف ..
وبكل عزه وفخر .
لربه راسه رافع ..
ماهو مات وهو ياعرب .
عن اقصانا بيدافع ..
وثوابه عند المولي .
وهو بيه عالم ..
ولا هنقول ياعرب .
انتم من دا فين ..
او تعالو . يالا .
نرّجع يوم حطين ..
ما احنا عارفين ياعرب .
لا منكم ابن الخطاب .
ولا حتي . صلاح الدين ..
ولا حتي صلاح الدين ..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق