الجمعة، 23 أكتوبر 2015

لو كل يوم سقط .^^^ بقلم . فتحي وجيه ..




لو كل يوم سقط .


بدل الشهيد عشرات ..


او علي جثثنا ياعرب .


داس العدو وفات ..



لا هنصرخ صرخه الم .


ولا هتسمعوا منا اهات ..


ولا يوم دموع الندم .


تنزل علي شهيد مات ..





ناويين نموت ياعرب .


وسلاحنا في ايدينا ..


وسلاحنا دا مش حجر .


دا عزيمه وايمان يقوينا ..


ويوم ماشهيدنا يقع .


بيموت كده واقف ..


وبكل عزه وفخر .



لربه راسه رافع ..


ماهو مات وهو ياعرب .


عن اقصانا بيدافع ..


وثوابه عند المولي .


وهو بيه عالم ..




ولا هنقول ياعرب .


انتم من دا فين ..



او تعالو . يالا .


نرّجع يوم حطين ..


ما احنا عارفين ياعرب .


لا منكم ابن الخطاب .


ولا حتي . صلاح الدين ..


ولا حتي صلاح الدين ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق