الأحد، 18 أكتوبر 2015

ســـــــــــؤال ؟؟؟؟ ***للشاعر مصطفى عبد المنعم


ســـــــــــؤال ؟؟؟؟


__________________


سؤال نفسى أسأله لعنيكى 


ليه لما اشوفها .....


بحس بنار ولهفه !!!


وانا لسه بين ايديكى

ومهما بعدت عنك


ومهما هربت منك

حنينى يشدنى ليكى


وادوب فيكى ....؟

معاكى اعيش ف دنيا


تتوهنى ف ثانيه

صحيح دنيا عجيبه

وفيها انتى الحبيبه

كلامك كله طيبه

ســـــــؤال ف عنيكى شوفته

لازم اعرف اجابته ؟؟؟؟

بلمسه من ايديكى

___________________




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق