الأحد، 16 أغسطس 2015

ياحياةْ قَلبى أنا ^^^ شعر/محمود العزب

ياحياةْ قَلبى أنا


ياحياةْ قَلبـى أنـا
إنتِ السَبَب فى حُبِّنا

وحلِمت بلُقاك مِن زمان
عَلَشان ادوق طَعم الهَنا

وأحِـس ويَّاك بالأمان
وندوب ياروحى ف بعضِنا

ونِبنى مع بعـض الحياه
ونِجنـى ثَمَـرِة عِشقِنـا

وغَرامنـا يبقالنـا النَّجاه
ويحفظُـهْ لِنـا رَبِّنـا


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق