لما بيهل المسا
لما بيهل المسا...
بيبداء خوفي لا أتنسا...
من قلب حبيبتي اللي نسا...
عهود الهوي و حب في جوي و يا نظره و بسمه...
و قلبي بيهم لحبه أشتري...
با أسهر أنا و يا قمر و نجوم في سما...
بترقص علي نغمه و نسمه...
با أفتكر وياهم حبيبتي اللي بتنسا
ليالي عيشتها ويا قلبي اللي علي حبيبتي لسه ما أسا...
فاكر أنا واللهي لسه...
منه لمسه و همسه في حضن مليان دفي...
راح كل لده ويا رياح الأسا...
و بأبقى أنا حزين...
و مش عارف ليه...
يمكن علشان غدرك مأثر فيا...
يمكن...
و يمكن مشتاق لفرحت عنيا...
اللي كانت حضناني...
و أنت نايم هنا في حضني...
يمكن...
و يمكن قلبي بيسألني تملي
عن حبنا و أشوقنا و غرمنا...
و ليه حبيبنا فاتنا...
يمكن...
بس...
أنا حزين...
و مش عارف ليه
ده لما بيهل المسا...
بيبداء خوفي لا أتنسا...
من قلب حبيبتي اللي نسا...

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق