الأحد، 16 أغسطس 2015

لما بيهل المسا&&&&شاعر الوجدان الشاعر السكندري/علي الطاووس


 لما بيهل المسا


لما بيهل المسا...


بيبداء خوفي لا أتنسا...


من قلب حبيبتي اللي نسا...


عهود الهوي و حب في جوي و يا نظره و بسمه... 


و قلبي بيهم لحبه أشتري...


با أسهر أنا و يا قمر و نجوم في سما...

بترقص علي نغمه و نسمه...

با أفتكر وياهم حبيبتي اللي بتنسا

ليالي عيشتها ويا قلبي اللي علي حبيبتي لسه ما أسا...

فاكر أنا واللهي لسه...

منه لمسه و همسه في حضن مليان دفي...

راح كل لده ويا رياح الأسا...

و بأبقى أنا حزين...

و مش عارف ليه...

يمكن علشان غدرك مأثر فيا...

يمكن...

و يمكن مشتاق لفرحت عنيا...

اللي كانت حضناني...

و أنت نايم هنا في حضني...





يمكن...

و يمكن قلبي بيسألني تملي

عن حبنا و أشوقنا و غرمنا...

و ليه حبيبنا فاتنا...

يمكن...

بس...

أنا حزين...

و مش عارف ليه

ده لما بيهل المسا...

بيبداء خوفي لا أتنسا...

من قلب حبيبتي اللي نسا...






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق