جيت ..
واديك ماشي. مااستنيت..
ولا لحقنا نرحب بيك
ولا نقعد يومين وياك..
جيت ومعاك
كتير من النفحات..
الرحمة تبتدي مع أول
يوم في لقاك..
وبالقرآن وقيامنا
توصلنا ليالي من الغفران..
ونرضي ربنابصلاتنا وصيامنا..
نوصل لقيام الليل مع القرآن
وأيام من البهجة والرضوان..
لسه فيه من الرحمات..
ليلة القدر..
يارب نولنا خيراتها وبركاتها
هدية الرحمن..
ونتمني يارب تجيرنا من النيران..
رمضان بتوحشنا
وأنت لسه ويانا..
وياعالم فالعوده هتلقانا..
تغيب عنا وبننساك..
وأنت عمرك ماتنسانا..

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق