خفافيش الليل
**********
وهصرخ بصوت عالي
أنا مصري و افتخر
وأقول بأعلي صوت
مش هو ده الإسلام
ولا الإيمان
وحصرخ بصوت عالي
ومش راح أكل ولا أمل
والآه هتوصل تسد
ودانهم لحد الصم
أنا أصلي عارف أصلهم
وجبنهم وحتى
ماضيهم القذر
وهصرخ بصوت عالي
طنين يجلجل حيطانهم
لحد مايخفوا جواها
ويرجعوا في
الضل ,, زى الفيران
وخفافيش الليل
ويرجعوا تاني
زي ماكانوا زمان
دول واخدين علي
كده من وهما عيال
وبلادي حتفضل في
العالي وكفايه إن اسمها
مذكور في القرآن….
مصر الكنانة وهبة النيل
وشهيدك فرحه بالسما
بين أيادي ربنا
“سبحانه وتعالى”
وحصرخ بصوت عالي
صرخه تلطم
خدهم
وترد كيدهم
ونرجع نفرح من تاني
ولانبكي عزيز ولا غالي
تاليف / فاتن حسين

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق