الخميس، 10 مارس 2016

عادالصقريحلق """""""بقلم ( لطفي علي حسن )


عادالصقريحلق """""""

بايدك قتلتني """"""""""""""

قتلت حبي وخنت عهدي وياريت ننسي 

الي 

كان "

ننسي حب كان مابينا وبايدك دفنتو 

ونسيت عهودك زمان"

مش هارجع تاني ليك ولاهابكي علي الي 

كان '

خلاص قلبي نسيك واخترت طريقي 

للحرمان 
'

طول عمري كنت شاريك واخترت هجري 

وقتلت قلب كان ملكك واهديتو لغدر 

الزمان ""


بايدك قتلتني وخنت عهد كان بينا من 

زمان '

مش هابكي في بعدك عني ولايوم هارجع 

لقلب خان "

ولويوم طلبت رجوعي مستحيل هايرجع 

قلبي لواحد خاين جبان '"""

بايدك قتلتني وبايدي هاداوي جروحي 

وروحي مش هاهديها تاني لانسان""""



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق