عادالصقريحلق """""""
بايدك قتلتني """"""""""""""
قتلت حبي وخنت عهدي وياريت ننسي
الي
كان "
ننسي حب كان مابينا وبايدك دفنتو
ونسيت عهودك زمان"
مش هارجع تاني ليك ولاهابكي علي الي
كان '
خلاص قلبي نسيك واخترت طريقي
للحرمان
'
طول عمري كنت شاريك واخترت هجري
وقتلت قلب كان ملكك واهديتو لغدر
الزمان ""
بايدك قتلتني وخنت عهد كان بينا من
زمان '
مش هابكي في بعدك عني ولايوم هارجع
لقلب خان "
ولويوم طلبت رجوعي مستحيل هايرجع
قلبي لواحد خاين جبان '"""
بايدك قتلتني وبايدي هاداوي جروحي
وروحي مش هاهديها تاني لانسان""""
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق