الأحد، 20 ديسمبر 2015

مش هتسلم عليا%%%بقلم الشاعر وائل الشاذلى


مش هتسلم عليا
فى عنيك كنت الضحيه
من قلبى مع السلامه وأشوف وشك بخير
لأ مش كتير عليا لما تسلم عليا
علشانك كنت بفرح لما تشاور عليا
لأ مش كتير عليا لما تسلم عليا
علشانك كان يخاصم قلبى الفرحه فى عنيا
لأ مش كتير عليا لما تسلم عليا
علشانك كنت بهرب من خوفى ودمعتى
علشانك كنت بهرب من شوقى ولهفتى

علشانك كنت بهرب من حيرتى وقسوتى

علشانك كنت بفرح وقلبى كمان بيفرح لما تسلم عليه
سقيت الامانى وعود
حلفت الليالى تعود
لو ليله ياحبيبى
وصلت لطريق مسدود
غنى الأمل عشانك غنوه حنين وورود
طب لما تفتكرنى
خليك فاكر ياعمرى إن كنت الامانى أحلام ومعذبانى وادينى 

رجعت تانى بقولك مع السلامه
أشوف وشك بخير

مع السلامه يا حب 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق