السبت، 12 ديسمبر 2015

( الدنيا )&&&& بقلم سامح ايليا

( الدنيا )


آه يا دنيا غريبه وفيكى الوجع

فيكى البشر الوان وانواع

فيكى الطيب وفيكى الجدع

وفيكى الخسيس واللواع

فيكى اللى تطلع منه البدع

وفيكى اللى عايش باتضاع

بس ليه يا دنيا بننخدع

مابين الأصيل والأفاع ؟؟؟

الناس صبحت زى الودع

محدش عارف الترس من المقلاع


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق