السبت، 28 نوفمبر 2015

الحلم مات^^^ بقلم سعيد الضبعاوى



الحلم مات




راح الطريق من بين عيونى


والضلمه حلت على البيوت


فضل الطريق زى التابوت


حامل معاه الحلم ميت

واللى شيلنوا السكوت

فاتت بيوت والضلمه موت

والحمل كان بنبدلوا

من غير ماحتى نسئلوا

هو الطريق فى حد فينا معلموا

ولا نمشى كلنا ونسلموا

والحلم مات

ولا ولسه بنقتلو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق