.دى دموعك ياقلبى
دي دموعك ياقلبي...
خلوك من غدر حبايبي...
تسهر هنا جانبي...
أنا أقول الأه و أنت بتقول الله و كمان بتبات بتحلم باللي
هجرني...
بقي ده أسمه كلام يا قلبي...
أنا أقول الأه من فورقت حبايبي...
و أنت بتقول الله علي الحب اللي صابني...
و نسهر ليل الفراق...
و لا كأنه كان لقا أحباب أتهنو...
بقي ده أسمه كلام يا قلبي...
أبقي أنا مش شايفهم بالليله و اللتين...
و أنت بتقول ده أنا لسه فايتهم بس من دقيقتين...
ده حتي سلامهم مدفي أيديا لقدام شهرين...
بقي ده أسمه كلام يا قلبي...
و أسرح أنا في حبهم بفكري و عقلي...
و أنت بتقول ده أنا حاسس بأيديهم بطبطب علي وجداني و
مشاعري...
و لسه بنبض بحبه اللي في دمي بيجري...
بقي ده أسمه كلام يا قلبي...
أقول أنا الأه في ليلي لغاية فجري...
و أنت بتقول الله تملي...
و كمان بتغظني...
و لا كأنك شايفه بالعين...
خيال علي شكل طيف جميل...
و كمان بتخليني أقوم أسلم عليه...
بقي ده أسمه كلام يا قلبي...
دي دموعك يا قلبي...
خلوك من غدرك حبايبي...
تسهر هنا جانبي...
أنا أقول الأه...
و أنت بتقول الله...
و بتبات تحلم باللي هجرني...
بقي ده أسمه كلام يا قلبي...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق