الثلاثاء، 13 أكتوبر 2015

.دى دموعك ياقلبى &&&& بقلم شاعر الوجدان الشاعر السكندرى/على الطاووس


.دى دموعك ياقلبى


دي دموعك ياقلبي...


خلوك من غدر حبايبي...


تسهر هنا جانبي...


أنا أقول الأه و أنت بتقول الله و كمان بتبات بتحلم باللي 

هجرني...

بقي ده أسمه كلام يا قلبي...

أنا أقول الأه من فورقت حبايبي...

و أنت بتقول الله علي الحب اللي صابني...

و نسهر ليل الفراق...

و لا كأنه كان لقا أحباب أتهنو...

بقي ده أسمه كلام يا قلبي...

أبقي أنا مش شايفهم بالليله و اللتين...

و أنت بتقول ده أنا لسه فايتهم بس من دقيقتين...

ده حتي سلامهم مدفي أيديا لقدام شهرين...

بقي ده أسمه كلام يا قلبي...

و أسرح أنا في حبهم بفكري و عقلي...

و أنت بتقول ده أنا حاسس بأيديهم بطبطب علي وجداني و 

مشاعري...

و لسه بنبض بحبه اللي في دمي بيجري...

بقي ده أسمه كلام يا قلبي...

أقول أنا الأه في ليلي لغاية فجري...

و أنت بتقول الله تملي...

و كمان بتغظني...

و لا كأنك شايفه بالعين...

خيال علي شكل طيف جميل...

و كمان بتخليني أقوم أسلم عليه...

بقي ده أسمه كلام يا قلبي...

دي دموعك يا قلبي...

خلوك من غدرك حبايبي...


تسهر هنا جانبي...

أنا أقول الأه...

و أنت بتقول الله...

و بتبات تحلم باللي هجرني...

بقي ده أسمه كلام يا قلبي...


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق