صباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك مافيش زيه
---------------------------------------------------
مدِّيتْ لكْ إيديْ!قُلتْ لكْ ياسِّيدىْ!ياَّريتْ طَّلهْ
وحلِفتْ لكْ!إني داَّاايماً لكْ!علَّى ألقُرآن وأللهْ
داَّ ألحُبْ ثوَّابْ! وبدَّايتُهْ إعجاَّبْ!ومُووشْ مذَلهْ
وأناَّاا بحِبكْ
وجُوهْ قلبَكْ
وياَّااااااااااااااااترهْ برضُهْ بتحِبنِىْ!!ولا بتِتْسَلَهْ
أناَّ قُلتْ إللِّيْ جُوَّاااايهْ! برِضَّايهْ! ياَّقمَرْ وأحْلَهْ
--------------------------------------------------

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق