الخميس، 17 سبتمبر 2015

( أنت الخسران )&&&&كلمات : الشاعر الغنائى محمد المغربى


( أنت الخسران )


هوانا اللى كنا عايشين فى
اللى دايمآ حبيبى حلمنا بى
راحت ف لحظه وخلاص نسيت
نسيت حبيبى كل اللى كان
وهتعيش لمين بعدى ..... ساكت ليه ؟
&&&&&
ياخسارة على حبى اللى كان ليك
خسارة والف خسارة ده روحى فيك
خلاص نسيت أيامنا وكل أحلامنا

ده كان باين ف عنيك كل لآشتياء
&&&&&
كل ده كان كلام ف الهواء
بس تصدق إنى صدقتك
عرفت تمثل عليا أنــــــــــا
بجد برافو عليك يا أحسن كداب وخاين
جرحك قوانى خلاص وهعرف أعيش
علشان أنت طلعت واحد كداب ..... وماتساويش
وأنــــــــــت الـــــخــــــــــــســـــــــــــــــــران


هناك تعليق واحد: