الاثنين، 10 أغسطس 2015

** مبحِبش شِريك ...!!**بقلم الشاعر سمير_شومان‬


** مبحِبش شِريك ...!!**


..


ليكي منّي كلمه حلوه


صعب أقولها لِحَد غيركْ..


أنتِ عنّدي أحّلى غنوه

قلبي دَقْ وصار أسيركْ..


يعني حَبّكْ وإنشغلبكْ

بَس حِلّمه يكون أميركْ..

..

ليه في قلبِك حِتّه ولاّ

جوّه قلبِك حَدْ تاني..؟

بَس مُشكلتي إنّي دايماً

لمّا أحب بأكون أناني..

يعني " مبحِبش شِريك "


مهما أغيب محجوز مكاني..

..

ليكِ في القلب الغريب دا..؟

ولاّ أقولّه " لأ " مفيش..

ليكِ في الحُب العجيب دا..؟

ولاّ أقولّه محبيتيش..

رُدّي يلّا قوام عليّا

............مَتخافيش..

..

متقوليش هأعملّه صدّمه


يعني مِتعوّد تملّي مَتقلقيش..

أصلي كُل ما أحب واحده

_ وأقول شروطي _

تقول مَليش..

رُدّي يلّا متقلقيش..

..


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق