السبت، 15 أغسطس 2015

بلاش خصام...&&& بقلم الاديب ‏عمرو_بن_القوقاع‬


بلاش خصام..... بلاش عناد..... نتعاتب ونتصالح.... ونرجع 

تانى نتخاصم ليه..... ايه اللى جرى منى..... اروح اقول 

للعشاق...... ده اسمك على صدرى...... وصورتك جوه 

عينا..... وروحك سكنة قلبى...... واحكى وأقول تانى 

للعشاق..... نار وحيرة وعذاب...... واتمنى منه.... نظره... 

كلمه... بتسامة... يقول ايه اللى جرى منى... ليه خصام 

ياحبببببببببببببببببببببببببببببببى..... ..



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق