جــه وقال سلام
جه وقال سلام وسلم بالأيد ...
ولكلامه تانى مش راضى يعيد ..
عاوز ياخدنا ويروح لبعيد ...
ويسيب النار فى قلبى تزيد ....
قال سلام وراح على طول ...
ماسمعنيش لما قولتله بلاش تقول ...
وبلاش تخلى الناس مننا تنول ...
قال سلام وراح فى طريقه ...
والهجر أختاره يكون صديقه ...
مايعرفش أن الهجر غيره مش هيطيقه ..
كلمة سلام أهو جه ورماها ...
كلمة أخدت الحُب والشوق معاها ...
يا ناس حد يقوله ليه ...
يسأله ويبص فى عنيه ...
يشوف رده هيكون إيه ....
حد يقوله ليه الآسيه ...
وليه البسمه راحت ومش جايه ...
راحت وأخدت معاه الحنيه ...
حد يقوله بلاش حرام ..
حد يقوله غير ده الكلام ...
حد يقوله خلاص مش عارف أنام ..
حبيبى فين الحُب اللى كان ...
فى قلوبنا أقوى من البركان ...
حد يفكره بالذكريات ...
وكلمة حُب من زمن فات ...
ليه ماشى وبيقول سلامات ...
حبيبى يخونك حُبى ...
وفى رقبتك أكيد ذنب قلبى ....
أنا كمان هقولك سلامات ...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق