إنتَ ياريسْ قمرْ ألعالَّمْ
------------------------------
منْ ألبدااايهْ باللهْ وااثقْ فِيكْ
ومهماَّ قالُواا أناَّ مُرطَبتْ بيكْ
كإنيْ إبنكْ
كإنيْ أخُوكْ
كإنيْ فرْدْ منْ أهااااااااااالِيكْ
كإنيْ صاحْبكْ ومنْ حوَّاريكْ
كإنيْ حتهْ منكْ ولِيكْ
وبسْ عااااااايزْ أرْضِيكْ
لما سمُونيْ
ألْسِيسَّاويْ
(وإيهْ يعنىْ لماَّ أقْرَبْ لمعاَّليكْ)
*
مُوشْ
علَّى إيدكْ! رحَل ألشرْ
وفْ أماااانْ وشُوفناَّ ألبرْ
والمصْريْ بقىَّ إنساَّنْ حُرْ
والقنااااهْ الجديدهْ ألسفَّااينْ فيهَّا تمُرْ
*
يبقى ليهْ ؟ماقُوولشْ ليهْ ؟تسلَمْ إديكْ
يبقى ليه؟ما أدْعيشْ ليه؟ألله ينَورْعِنِيكْ
يبقى ليه؟
ماكونش ليه؟
جُنديْ ولاَّ شُرطيْ ولاَّ مصْريْ يحمِيكْ
*
إنتَ ياريسْ قمرْ ألعالَّمْ
أنتَ خَيْرْ ماَّ أنْجبْ آدَمْ
أللهْ يخلِكْ! أللهْ يخلِكْ! أللهْ يخلِكْ!
منْ ألبداااااااااايهْ باللهْ وااثقْ فِيكْ
-------------------------------
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق