الشمس غضبانه
،،،،،،،،،،،،،،،
يا شمس مالك غضبانه علينا لييه
والا ذنوبنا كترت قولتي تطهرينا؟
والا الرتوش غطا الوشوش وبزيادة
قولتي تشيليه فى الضُهريه وتعَرينا
؛
؛
ياشمس ياطالعه الصلعه منك والعه
وفي العرق تاهت وإنسرقت الدمعه
ربع الهدوم لابسينه والباقي قلعينه
والقلعه حرانه حتى وهيي قالعه
؛
؛
والأخ بتاع الأرصاد بينفخ في الكير
وع الشاشة بيتكلم كإننا في أمشير
والناس عماله تموت والدولة بتعتم
وكأن اللي ماتوا دول حبة حمير !!!!!
؛
؛
وناس عماله تبلبط في شرم ومارينا
وناس عماله تبلبط في عرق يغطينا
يارب إنت اللي عالم بحال العباد
إرحمنا يارب برحمتك يارب ونجينا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق