*استشهاد*
خلى بالك
ان لسه انا بضحك..
خلى بالك
ياوطن كل ده حبه وجع..
خلى بالك
من ظلم كان مغروز ورجع. .
اوعى سعتها تخافى..
ولسه حقك مجاش..
اوعى من تانى تنسى..
ومضع متقف بيكى ارسى. .
لسه شايل جوه منى.
ابنك الطفل اللى مات..
لسه صامع صوت. .استشهاد..
وانا اللى سعتها قولت انك
ام البلاد..
غيرى على حبيبك اللى فات. .
واحضنى منه حبه زكريات. .
ولسه بدايه الغربه ماهيش هاينه. .
ولسه ضربه الفرقه ولا جيه..
واقسم بأيدى حلمك المظلوم..
واغرز فى راس غطانك حديد
يمكن فى يوم. .
تحل عنك الهموم..
وارسم. .لعنيكى ورده..
تبقى ليكى. .تبقى زكره. .
وأحضن الحزن اللى سابك. .
وأخاف من بوعدك..ومن بعدك..
وأشيل الهم لو تعبك. .
وأضرب فى ضهرى بكرباجك..
ومش هصرخ عشان اهك. .
ومش هيسعنى اى طريق..
وأخبط فى حطان الضلمه
ولو ظالمه هقدها حريق. .
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق