الأربعاء، 22 يوليو 2015

سمير فتحي ^^^^ نفسي


بلاقي نفسي بنسي نفسي ونفسي فيكي


وسبت نفسي لما نفسي خانتني بيكي


مرسومه صورتك ع الجدار من غير قلم


اوقات الم 


الحلم جوايا اتظلم

وافضل انادي في العدم

ومافيش ندم

وانا انا

انا اللي طمعان في الكرم

انا اللي تاهت خطوتي ادام عنيكي

واسرح ف نفسي جوة نفسي واسالك

نفس السؤال

والحب سلطان الخيال

ولاقي نفسي فوق سحاب

ولاقي اسمك جنب اسمي في الكتاب

ويردني نفس السؤال

بجواب محال


اصعب جواب

مافيش حقيقه في السراب

يعني العذاب

بايعاني ليه و انا مشتريكي


بلاقي نفسي بنسي نفسي ونفسي فيكي


وسبت نفسي لما نفسي خانتني بيكي


مرسومه صورتك ع الجدار من غير قلم



اوقات الم 


الحلم جوايا اتظلم

وافضل انادي في العدم

ومافيش ندم

وانا انا

انا اللي طمعان في الكرم

انا اللي تاهت خطوتي ادام عنيكي

واسرح ف نفسي جوة نفسي واسالك

نفس السؤال

والحب سلطان الخيال

ولاقي نفسي فوق سحاب

ولاقي اسمك جنب اسمي في الكتاب


ويردني نفس السؤال

بجواب محال

اصعب جواب

مافيش حقيقه في السراب


يعني العذاب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق